T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / KARŞIYAKA - NEBAHAT ALPARSLAN KARADAVUT İLKOKULU

Haberler

Ara

Nebahat Alparslan Karadavut İlkokulu Güvenli İnternet Kullanımında farkındalık oluşturan esafety label etiketi aldı.

Ara

Okulumuz 4-A Sınıfı öğrencileri katıldıkları e Twinning "Türkiye Çocukları Korosu" projesi kapsamında her hafta cumartesi günleri Muharrem BAZ hocanın yaptığı canlı derslere katılarak müzik eğitimi alıyorlar. Yeni şarkılar öğreniyorlar. Notaları öğrenip sanal piyano çalıyorlar. Ayrıca kodlama çalışmaları yapıyorlar.

Ara

Değerli Öğretmenlerimiz, Kıymetli Velilerimiz Ve Sevgili Öğrencilerimiz;

Bu anket okulumuzun eTwinning proje çalışmalarına destek amacıyla özellikle internet, sosyal medya, teknoloji kullanımı konularında e-güvenlik (eSafety) kapsamında okul profilimizin ortaya çıkması ve yapılacak olan değerlendirmeye göre bir dizi önlemler almamız, eğitimler ve seminerler planlamamız için yapılan bir ANKET tir. Ankete katılımınız ve sorulan sorulara samimiyetle cevap vermeniz önemlidir. Bu süreçler tamamlandığında okulumuz eTwinning projelerinde ve etwinning okul başvurusunda kullanılacaktır. Katkılarınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Nebahat Alparslan Karadavut İlkokulu eTwinning Ekibi               

 

Kas

YENİ E- TWINNING PROJEMİZ "TÜRKİYE ÇOCUKLARI KOROSU"  BAŞLIYOR.

Okulumuzda yürütülen E-twinning projelerine yeni bir proje eklemenin mutluluğunu yaşıyoruz.

Okulumuz 4-A sınıfı öğrencileri yine E- twinning üzerinden Türkiye Çocukları Korosu projesini başlamıştır.

 

Kas

Okulumuz 4-A sınıfı öğrencileri E- twinning üzerinden Ada Kültür Elçisi projesini başlamıştır.

Ekm

 

Okulumuz anasınıfı öğrencileri ve öğretmenleri Kıymet KIVILCIM rehberliğinde yürüttükleri eTwinning projeleri kapsamında kalite etiketi ödülü aldılar. Anasınıfı öğrencileri aldıkları ödülün sevinciyle projelerine devam ediyorlar.

 

 

 

Haz

 Okulumuzdaki farklı sınıf ve yaş grubundaki öğrencilerin iletişimlerini güçlendirmek amacıyla bu projeyi gerçekleştirmek istedik. Böylece farklı sınıf ve yaş grubundaki öğrenciler arasında teneffüslerde oluşan sorunları azaltmayı, öğrencilerin sınıfı dışındaki okulun ortak alanlarında kendini daha güvende hissetmelerini sağlamayı hedefledik.

Projede iki farklı sınıf ve farklı yaş grubundan en az iki öğrenci olacak şekilde öğrenciler eşleştirilerek her ay planlanan ortak etkinliklerle öğrenciler bir araya getirilerek etkinlikler gerçekleştirilerek proje hedeflerine ulaşılmaya çalışıldı. 

1/F Sınıf Öğretmenimiz Sevinç ÇAKIR 'la  2/E Sınıf Öğretmenimiz Kibar SÜBEROĞLU 'nun birlikte gerçekleştirdikleri "Okuldaki Kardeşim" projesi  için  öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

May

E-Twinning projelerinin bir nevi değerlendirme kısmı olan E-Twinning gününü bir araya gelemesekte birlikte kutladık ve projelerimizi değerlendirdik. Projelerimizde emeği geçen öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve desteğini esirgemeyen velilerimize teşekkür ederiz. Nakili öğrenciler E-Twinning gününü kutladılar. Öğretmenlerimizin yönlendirmesiyle birlikte E-Twinning projeleriyle tanışan öğrenciler, hem oyunla öğrenmenin tadını çıkardıkları hem de durağan yöntemlerin dışına çıktıkları için çok mutlu olduklarını etkinlik günündeki sevinçleriyle, coşkularıyla ve mutluluklarıyla gösterdiler.

Mrt

Okulumuz öğrencilerinden  Doruk AKBAŞ ve Tuna AKA Şubat ayı Dyned ilçe birincisi ve ikincisi olmuştur.Öğrencilerimizi,ailelerini ve öğretmenlerimizi  tebrik ederiz.

Şbt

Ock

Bu yıl ilçemizde DynEd çalışmaları hız kazanmıştır. Bu kapsamda ilçemizde yapılan okullar arası DynEd Dil Eğitim sistemini aktif kullanan öğrenciler İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde düzenlenen programda ödüllerini aldılar. Okulumuz 4/B sınıfı öğrencilerinden ilçe 1.si olarak Doruk AKBAŞ, ilçe 2. si  olarak Işık  Şimal İNAL okulumuzu gururlandırmıştır.

Öğrencilerimize desteklerini eksik etmeyen İngilizce ders öğretmenimiz Mutlu ZÜNBÜLDERE öğretmenimize, bize bu heyecanı ve sevinci yaşatan öğrencilerimize teşekkürlerimizi sunar, başarılarının artarak devam etmesini dileriz.

Okul müdürümüz Mehmet Ali ÇAY, "Dereceye girerek ödül alan öğrencilerimizin yanı sıra büyük bir azim ve yüksek bir inançla çalışmalarını sürdürerek DynEd projesinde aktif rol alan bütün öğrencilerimi tebrik ediyor, öğrencilerimizin bu başarıya ulaşmasında emeği geçen tüm öğretmenlerimi tebrik ediyorum." dedi

Karşıyaka İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde yapılan ödül töreninde İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Mustafa İSLAMOĞLU,  "Bu sistem özellikle öğrencilerin hem çevrimiçi hem de çevrimdışı İngilizce eğitim alanında etkinlikler ve faaliyetler yaparak kendilerini geliştirmesini sağlayan bir sistem. Bu manada sistemin gelişmesi öğrencilerimiz açısından kullanımının artması hepimiz için önemli. Derece yapan öğrencileri, öğretmen ve idarecileri tebrik ediyorum. Sistem, öğrencilerin İngilizce alanında gelişmesi için çok önemli bir çalışma. Bizde Karşıyaka İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak Dyned'in ilçemizde etkin olarak kullanılması için teşvik etmeye çalışıyoruz. İl içerisinde baktığımızda ise iyi bir noktaya geldik. Bunun  yılsonuna kadar yaygınlaşmasını arzu ediyoruz." dedi.Yapılan konuşmanın ardından dereceye giren öğrencilere hediyeleri  verildi.

 

 

Ock

Okulumuz İngilizce Öğretmeni Mutlu ZÜNBÜLDERE koordinesinde DynEd çalışmalarında dereceye giren öğrencilere belgeleri verildi. Öğretmenimizi ve  öğrencilerimizi tebrik ediyor. Başarılarının devamını diliyoruz.

Okul müdürü Mehmet Ali ÇAY, "Ulusal ve uluslararası alanda ilerlemek için yabancı dil öğrenmek son derece önem arz etmektedir. Okullarımızda gün geçtikçe yabancı dil öğrenimine daha fazla önem verilmektedir. Öğrencilerimiz bu yazılım sayesinde istedikleri zaman istedikleri yerde İngilizce çalışma ve öğrenme imkânı bulabiliyor.

DynEd, geleneksel yöntemlere nazaran 3 te 1 oranında dil öğrenimini hızlandırıyor. Bu da DynEd'in ne kadar etkili bir öğrenme aracı olduğunun en büyük göstergesidir. Öğrencilerimiz ve öğretmenimizin Dyned Dil Eğitim Sistemi çalışmalarında göstermiş olduğu katkı ve başarıdan dolayı tebrik eder, başarılarının devamını dilerim." dedi.

Ock

Ara

NAKİ li öğrenciler yaşam becerilerini kazanmaya devam ediyor. Artık bağcıklara takılmak yok. Öğrencilerimiz, ayakkabı bağcıklarını deliklerden geçirerek, ayakkabı bağcıklarını bağlamayı öğrendiler.

 

Okul müdürü Mehmet Ali ÇAY, "Anne babalar ayakkabı bağlama konusunda dertli idi. Rehberlik Servisimizin önderliğinde çocuklar için problemli olan bu konuyu eğlenceli ve oyunla karışık bir hale getirerek uygulamalı bir etkinlik düzenledik. Ayakkabı bağlamak çocuk gelişim dönemlerinden biri olan oyun döneminin gelişimsel bir görevidir. Gelişimi normal seyreden bir çocuğun birinci sınıftan itibaren ayakkabı bağlamayı öğrenebileceği varsayılır. Bu konudaki diğer bir önemli nokta oyun çağını yaşamakta olan çocuğun ayakkabısını bağlayarak özgürce hareket etmesidir. Bir çocuk için anne-babası olmadan da kendi başına bir şeyleri başarmanın, bu anlamda büyüyerek özgürleşmenin ilk adımıdır ayakkabısını kendi başına bağlayabilmek. Biz de bu bilgiler ışığında rehberlik servisimiz ile birlikte güzel bir projeyi hayata geçirdik. Öğrencilerimizin mutluluğu ve bir şeyler başarmış olmanın onlara verdiği güven bizleri son derece memnun etti." dedi.

Ara

İngilizce Öğretmenimiz Mutlu ZÜNBÜLDERE rehberliğinde yürütülen DynEd çalışmaları meyvelerini vermeye başladı. Okulumuz, DynEd analiz çalışmaları sonucuna göre ilçe birincisi oldu. Kasım döneminde yapılan sıralamaya göre  birinci olan 4-E sınıfı öğrencisi Işık Simay İNAL oldu.

Öğrencilerin daha iyi İngilizce öğrenmesini hedefleyen DynEd projesinde başarılı olan öğrenciler İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Mustafa İSLAMOĞLU tarafından ödüllendirildi. Ödül törenine okul müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Okul müdürümüz Mehmet Ali ÇAY, "Ulusal ve uluslararası alanda ilerlemek için yabancı dil öğrenmek son derece önem arz etmektedir. Okullarımızda gün geçtikçe yabancı dil öğrenimine daha fazla önem verilmektedir. Öğrencilerimiz bu yazılım sayesinde istedikleri zaman istedikleri yerde İngilizce çalışma ve öğrenme imkânı bulabiliyor. DynEd, geleneksel yöntemlere nazaran 3 te 1 oranında dil öğrenimini hızlandırıyor. Bu da DynEd'in ne kadar etkili bir öğrenme aracı olduğunun en büyük göstergesidir. Öğrencilerimiz ve öğretmenimizin Dyned Dil Eğitim Sistemi çalışmalarında göstermiş olduğu katkı ve başarıdan dolayı tebrik eder, başarılarının devamını dilerim." dedi.